Sopockie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu

Webinarium „Język prosty? Język łatwy? O dostępności informacji w działalności społecznej” | 18 czerwca 2020

Webinarium „Język prosty? Język łatwy? O dostępności informacji w działalności społecznej” | 18 czerwca 2020

Sopockie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu wraz z Pomorską Siecią Centrów Organizacji Pozarządowych zapraszają na  webinarium „Język prosty? Język łatwy? O dostępności informacji w działalności społecznej”, inaugurujące cykl szkoleniowy dla pomorskich organizacji pozarządowych pn. „Pozarządowy Surwiwal 2020 – Akademia Kompetencji 3 Sektora”.

Webinarium odbędzie się na platformie LiveWebinar w czwartek 18 czerwca 2020 r. w godz. 12.00-14.00.

Webinarium„Język prosty? Język łatwy? O dostępności informacji w działalności społecznej” to dawka praktycznej wiedzy, która pomoże zrozumieć czym jest „język prosty”, a czym „język łatwy” i wskaże jak konstruować pisma „dostępne” dla przeciętnego Polaka.

Poznamy cechy odpowiadające za dobre rozumienie tekstu, jak również wytyczne przygotowania dostępnych pism w działalności społecznej. Dowiemy się, na co zwracać uwagę podczas tworzenia pism informacyjnych i gdzie można sprawdzić, czy tworzony przez nas tekst jest dostępny.

Ilość miejsc w webinarium jest ograniczona – obowiązują zapisy do dnia 17 czerwca br. poprzez formularz zgłoszeniowy:

https://forms.gle/9c3ug2Dqzg9tcztu5 

lub zgłoszenie mailowe na biuro@scop.sopot.pl

Webinarium poprowadzi p. Anna Kozera ze „Strefa Ja – Wiedza, Umiejętności, Kompetencje”

P. Anna Kozera jest Certyfikowaną Trenerką Biznesu. Absolwentka Międzyregionalnej Akademii Zarządzania Personelem oraz podyplomowych studiów Coachingu w Laboratorium Psychoedukacji i Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Coach i trener umiejętności interpersonalnych z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym w pionach operacyjnych i sprzedażowych. Specjalista ds. zarządzania komunikacją wewnętrzną i relacjami w firmach. Przez kilka pracowała jako Trener Wewnętrzny w międzynarodowej korporacji szkoląc i wdrażając Pracowników Działów Operacyjnego, Sales i Call Center. Trener-praktyk. Podczas pracy wykorzystuje swoje dotychczasowe, praktyczne doświadczenia zawodowe oraz wiedzę wyniesioną ze studiów i licznych kursów.

Prowadzi szkolenia w formie aktywnych warsztatów, z przewagą praktycznych ćwiczeń, nawiązujących do specyfiki branży i stanowisk Uczestników. Chętnie dzieli się swoją wiedzą, jak również korzysta z osobistych doświadczeń każdego Uczestnika. Jej szkolenia opierają się na wzajemnym szacunku i otwartości na różnorodność. Wyznaje zasadę „Żyj i pozwól żyć innym.”

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju efektywności zawodowej  i osobistej. Szkoli z obszaru obsługi klienta, wraz z wdrażaniem standardów, z motywacji, komunikacji i współpracy zespołowej, technik sprzedaży oraz budowania efektywnych zespołów. Autorka programów z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych, asertywności, oraz zasad kształtowania postawy proklienckiej w profesjonalnej obsłudze Klienta. Współautorka Projektu Centrum Wizerunku.

Manager merytoryczny Projektu finansowanego z ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: „Opracowanie i wdrożenie sposobu i standardu obsługi klienta z zakresu przygotowywania dokumentów w sposób dostępny”.

Close Menu