Do 19 sierpnia 2022 r. trwa przyjmowanie zgłoszeń do nagrody Prezydenta Miasta Sopotu „Sopockie Serce” dla organizacji pozarządowych za znaczące osiągnięcia na rzecz miasta i jego mieszkańców.
Nagrodę stanowi statuetka, dyplom oraz gratyfikacja pieniężna w kwocie 6.000,00 zł.
Z wnioskiem o przyznanie Nagrody mogą występować mieszkańcy Sopotu, organizacje pozarządowe oraz instytucje działające w sferze pożytku publicznego do 19 sierpnia br.
Zachęcamy do nominowania organizacji, która w Państwa ocenie odniosła wyjątkowe osiągnięcia oraz w sposób szczególny angażuje się w działania na rzecz sopockiej społeczności oraz miasta Sopotu.
Wnioski z dopiskiem „Sopockie Serce” należy składać do 19 sierpnia br. w Kancelarii Ogólnej (pokój nr 16) Urzędu Miasta Sopotu lub przesłać je na adres Urzędu (ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot). UWAGA! Decyduje data wpływu.
Po rozpatrzeniu wniosków i zasięgnięciu opinii Głównego Specjalisty ds. Organizacji Pozarządowych, Prezydent rozstrzygnie konkurs.
Do pobrania:
[klik->] REGULAMIN PRZYZNAWANIA NAGRODY PREZYDENTA MIASTA SOPOTU„SOPOCKIE SERCE”
[klik->] WNIOSEK NOMINACYJNY DO NAGRODY PREZYDENTA MIASTA SOPOTU „SOPOCKIE SERCE”
Źródło informacji: BIP Sopot